fbpx
elzh-CNenfrderues
Pin It
Thank you for rating this article.

Θυμηθείτε τον εαυτό σας καλεσμένο σε γάμο. Ήταν όλα τέλεια;

Κάθε γάμος που σέβεται τον εαυτό του, αποκτά τουλάχιστον έναν καλεσμένο- hater. Σίγουρα θα υπήρξε κάποιο λάθος ή κάποια παράλειψη στην οργάνωση που να δυσαρέστησε ή να εκνεύρισε κάποιον. Το Weddin μετά από διεξοδική έρευνα ετών, κατέληξε στο έγκυρο και βέβαιο συμπέρασμα ότι όλοι έχουμε από μία κακή ιστορία γάμου να διηγηθούμε.

Ο καλεσμένος ποτέ μα ποτέ, δεν θα σας πει ανοιχτά γιατί εκνευρίστηκε. Πόσο μάλλον να παραδεχτεί ευθαρσώς ότι βαρέθηκε μέχρι θανάτου! Το αντίθετο μάλιστα: αποχαιρετώντας σας -ενώ νιώθει μεγάλη χαρά, αφού φεύγει από τη δεξίωση- θα σας δηλώσει κατάμουτρα πόσο όμορφα πέρασε.

ΟΚ, μπορεί και να υπάρχει μια δόση αλήθειας σε αυτό, δηλαδή όντως να πέρασε καλά σε γενικές γραμμές. Οι λεπτομέρειες όμως, που μπορεί να εκνευρίσουν έναν καλεσμένο σε έναν γάμο, είναι ακόμα εκεί και δεν λυπούνται κανέναν.

Ιδού 11 λεπτομέρειες που μισούν οι καλεσμένοι (αλλά και με ποιο τρόπο μπορείτε να τις αποφύγετε) από το Weddin, με αγάπη!

Haters gonna Hate? Not you my darling!

«Το ονοματάκι σου;»

Δεν υπάρχει τίποτε πιο προσβλητικό από το να μην βρίσκουν το όνομά σου στην λίστα των καλεσμένων στην είσοδο της δεξίωσης, ενώ από πίσω σου περιμένουν ουρές «κανονικών» προσκεκλημένων. Το πού κάθεται, ο κάθε καλεσμένος πρέπει να είναι ξεκάθαρο. Να υπάρχει το όνομα του στη λίστα. Να μην αναγκάζετε τους υπεύθυνους του κτήματος να εφευρίσκουν λύσεις της τελευταίας στιγμής, ζητώντας γονατιστοί συγγνώμη για την ταλαιπωρία! Ο καλεσμένος σας ό,τι και να κάνετε, σε μία τέτοια περίπτωση θα ενοχληθεί ή τουλάχιστον θα του μείνει μία αμαυρωμένη εντύπωση. Γι’ αυτό φροντίστε να έχετε πολύ ξεκάθαρο το κάλεσμα του γάμου και της δεξίωσης σας, οργανωμένο σε τραπέζια με τον ορθό και σωστό τρόπο. Για παράδειγμα, δεν είναι σωστό, να μην καθίσει ο καλεσμένος σας  με τους φίλους και γνωστούς του, και αντ’ αυτού να προσγειωθεί σε ένα τραπέζι αγνώστων, προσπαθώντας όλο το βράδυ να βρει κάτι να συζητήσει ή να βρει τρόπο διαφυγής! Τελικά, επειδή άνθρωποι είμαστε και λάθη γίνονται, σας έχουμε την ιδανική λύση: Οργανώστε τη λίστα των καλεσμένων σας εύκολα και γρήγορα μέσω του Weddin

«Λυπάμαι αγάπη μου, έχω γήπεδο!»

Δεν θες πηγαδάκια ανδρών (συμπεριλαμβανομένου του γαμπρού ή του κουμπάρου) με ακουστικά στα αυτιά (#truestory), να ακούν κρυφά τον τελικό του Champions League! O γάμος σας φυσικά και είναι η προτεραιότητα. Όμως επειδή όλα είναι σχετικά σε αυτή τη ζωή, φρόντισε να αποφύγεις σημαντικές ημερομηνίες, όπως τελικούς ποδοσφαίρου ή μπάσκετ, γιορτές, αργίες, άλλους οικογενειακούς ή σημαντικούς γάμους φίλων, κτλ. Εκτός αν θες να λείπουν οι μισοί καλεσμένοι από τη δεξίωση, αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία... 

«Μην αργείς!»

Νύφες, έλεος! Μην αργείτε 45 λεπτά να φτάσετε στην εκκλησία! Ο γαμπρός μπορεί να δείξει κατανόηση (συνηθισμένα τα βουνά...), οι καλεσμένοι σας όμως όχι! Θα τους αφήσετε να περιμένουν με κρύο, ζέστη και βροχή; Sorry, not sorry, ΔΕΝ είσαι η Kim Kardashian... Παρόλα αυτά μία καθυστέρηση της τάξης των 10-15 λεπτών είναι επιτρεπτή. Αλλά και στη δεξίωση: Αν δεν έχετε βρει τρόπο να απασχοληθούν οι καλεσμένοι σας ανάμεσα στη τελετή και τη δεξίωση, αποφύγετε να αργήσετε να κάνετε την είσοδό σας στο χώρο. Τα μεγάλα χρονικά κενά και η αναμονή, μπορεί να κάνουν τους καλεσμένους σας να βαρεθούν ή να πεινάσουν.  Ή ακόμα χειρότερα, να μεθύσουν περιμένοντας στο μπαρ και …. να ξεκινήσει πολύ νωρίτερα από το αναμενόμενο το πάρτι, αλλά με ανεπιθύμητα αποτελέσματα!

«Νηστικό αρκούδι δεν χορεύει»

Όσο νόστιμα και αν είναι τα welcome μεζεδάκια στο μπαρ, οι καλεσμένοι σας θα πεινάσουν, αν δεν σερβιριστούν τα κυρίως πιάτα στην ώρα τους. Αν φάνε αργότερα από το αναμενόμενο, δεν θα μπορούν να χωνέψουν, αλλά ούτε και να χορέψουν! Τα κυρίως πιάτα λοιπόν, θα πρέπει να σερβιριστούν το πολύ μία ώρα, αφού φτάσουν οι καλεσμένοι στο χώρο της δεξίωσης και το πολύ μισή ώρα, αφού φτάσει το ζευγάρι. Μην ξεχάσετε να συνεννοηθείτε  με τον υπεύθυνο του catering ή του κτήματός για τα χρονοδιαγράμματα.

«Πάμε για σουβλάκια μετά;»

Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από έναν πεινασμένο καλεσμένο! Γι’ αυτό  φροντίστε να υπάρχει αρκετό φαγητό στα τραπέζια ή δυνατότητα refill πιάτου. Μια καλή λύση είναι και ένας μικρός μπουφές με μεζεδάκια διαθέσιμα σε αυτούς που μπορεί να μην χόρτασαν! Μίληστε για το θέμα με τον υπεύθυνο του μενού, οπωσδήποτε.

«Χορεύω Trance»

Είτε οργανώνετε παραδοσιακό γάμο ή είστε λάτρεις της latin/pop/techno μουσικής, η playlist, δεν θα πρέπει να αναλωθεί μόνο στα δικά σας ακούσματα. Καλύψτε όλα τα μουσικά είδη για να ευχαριστηθούν, όσοι δυνατόν περισσότεροι γίνεται. Γι’ αυτό μην ξεχάσετε να μιλήσετε με τον DJ σας, προκειμένου να κάνετε όλους τους καλεσμένους σας να σηκωθούν στη πίστα! Επίσης, καλή η Πάολα, αλλά βρε παιδιά…μην τη βγάλετε όλο το βράδυ με καψουροτράγουδα #related? 

«Κι αν χιονίζει και αν βρέχει, ο καλεσμένος σου αντέχει»

Συμφωνούμε όλοι: ο γάμος κάτω από τα αστέρια, είναι υπέροχος! Όμως τι γίνεται όταν οι καιρικές συνθήκες δεν το επιτρέπουν;  Φυσικά δεν μπορείτε να εκβιάσετε τις καταστάσεις. Αν ο καιρός δεν είναι ο κατάλληλος για έξω, θα πρέπει να φροντίσετε να υπάρχει ένα Plan B.  Αν έχετε να κάνετε με πολύ κρύο ή ζέστη ή ακόμα και με βροχή, θα πρέπει να φροντίσετε να υπάρχει εσωτερικός  χώρος διαθέσιμος , ικανός να σας βολέψει όλους μια χαρά!

«Ευκαριστούμε Ελλάδα»

Είναι αγγαρεία για πολλά ζευγάρια, αλλά είναι απαραίτητη: η γύρα του ζευγαριού στα τραπέζια για να χαιρετίσει τον κόσμο.  Είναι δείγμα καλής διάθεσης, ευγένειας και σεβασμού προς τους καλεσμένους σας, που μπορεί να ταξίδεψαν από πολύ μακριά για να παρευρεθούν στο γάμο σας. Μην παραλείψετε λοιπόν, αυτήν την τυπική διαδικασία της χαιρετούρας στα τραπέζια.

«Ελεύθερη πρόσβαση»

Σιγουρευτείτε ότι στο χώρο της δεξίωσής σας παρέχετε άνεση, σε όλους τους καλεσμένους σας:  σε ανθρώπους με κινητικά προβλήματα και ηλικιωμένους, αλλά και μικρά παιδιά και γονείς. Ειδικοί χώροι για παιδιά και υπηρεσία παιδικής απασχόλησης, τουαλέτες με αλλαξιέρες για μωρά και ειδική πρόσβαση για αναπηρικά αμαξίδια είναι απαραίτητα. Είναι πολύ σημαντικό να δίνεται πρόσβαση, σε όλους τους χώρους, για όλους τους καλεσμένους!

«Στην ουρά παρακαλώ!»

Για να αποφύγετε τις ουρές στον μπουφέ, στο μπαρ ή στο σερβίρισμα του κοκτέιλ και του παγωτού/ γλυκού, καλό είναι να έχετε προνοήσει και να έχετε τοποθετήσει το ανάλογο αριθμό υπαλλήλων, για τον αριθμό των καλεσμένων σας. Για παράδειγμα ένας bartender, συνήθως αντιστοιχεί σε 50-60 άτομα.

«Πόσο κάνει;

Μεγάλο λάθος! Αν αποφασίσατε να προσφέρετε open bar στους καλεσμένους σας, κάντε το ολοκληρωμένα: δηλαδή δωρεάν! Φανταστείτε πως θα νιώθατε εσείς αν πηγαίνατε στο bar να παραγγείλετε το martini σας και σας ζητούσαν χρήματα; Oops! Μόλις δημιούργησες έναν καλεσμένο- hater!